2008年6月9日星期一

Hepsi1 Dizisi,Hepsi 1,Atv,Yasemin,Cemre,Gül?in,Er

More ATV's Article

Aman?n da aman?n kim gelmi?

Eski sevgilim gelmi?

Sütü s?cak i?mi? belli

Gezmi? g?rmü? ??renmi?

***

Tok evin a? kedisi

Aferinin delisi

Ben seni nazlatamam

***

Bulunur yenileri

A?a tak?l?r biri

Ben seni paslatamam

***

?yi k?tü ho?sun hala

Buralarda harcanma

?yi k?tü ho?sun hala

Buralarda paslanma

***

Hi? bana bakma olmaz o?lan

Sen kendine ?smarlan

Hi? bana bakma olmaz o?lan

Ba?kas?na yuvarlan

***

Tok evin a? kedisi

Aferinin delisi

Ben seni nazlatamam

***

Bulunur yenileri

A?a tak?l?r biri

Ben seni paslatamam

***

?yi k?tü ho?sun hala

Buralarda harcanma

?yi k?tü ho?sun hala

Buralarda paslanma

***

Hi? bana bakma olmaz o?lan

Sen kendine ?smarlan

Hi? bana bakma olmaz o?lan

Ba?kas?na yuvarlan

***

E hadi can?m hadi ama d??ar?

Hayat i?te c?zz yap?yor adam?

?yi k?tü ho?sun hala

Buralarda harcanma

***

E hadi can?m hadi ama d??ar?

Hayat i?te c?ss yap?yor adam?

?yi k?tü ho?sun hala

Buralarda paslanma

***

Sen beni sevdi?ine inand?rma

Sen ?nce kendini inand?r

Ben sevilmeyen biri de?ilim ki

Anlat?yorsun y?llard?r

***

Hi? bana bakma olmaz o?lan

Sen kendine ?smarlan

Hi? bana bakma olmaz o?lan

Ba?kas?na yuvarlan

没有评论: